Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-11-06

2012/11/06. - írta: Kárász

Ez Erikék új lemeze:

Megjelent. Lemeznek hívják, de pendrive. És sörnyitónak is használható.

Nagyon szeretik fiamék a műfajt, de ez sem adható el. Sőt: csak egy nagyon szűk közönségnek nem adható el.
:o)

Pécsi kiállításhoz két képet el kellett hozni Nagymarosról. Még ők is akarnák kiállítani, de sajnálom. Mivel a galériájukat a tanács bezárta felújításra hivatkozva, egy új helyen van a raktár. 

Több telefon után sikerült megbeszélni az átvételt. Nagymaros bejáratánál a hegynek kell menni, és ott egy atomcsapás utáni városrész van. Tényleg! Ingatlanbefektetők házsoroktól szállodáig mindenfélét építettek. Ezek nagy része elkészült és eladó. Csak vevő nincs. Kisebb része el sem készült, félbe maradt. Mondjuk nem sír a szívem az ingatlanosokért. Egy félhülye hajléktalan bóklászott a területen. Nyilván tüzelőt (ablakkeret, padló) keresett az üres épületekben. Segítségével találtam meg a fogadót, ami ugyancsak zárva, de képtárolásra jó. A kaukázusi pásztorkutya hamar megmutatta, hol nem lehet bemenni.
A képeket így szerencsésen hazahoztam.
Most javítgatások és keretcserék következnek.
 
Megnéztünk Vácon egy vendéglőt (Révkapu), kiállítási lehetőség. 
A kocsma sokkal jobban néz ki, mint Zalubel. :-) A képeket odarakhatjuk különösebb eladási remény nélkül. Megnyitó bulinak értelmét nem látom. Záróbulit akkor tartsunk, ha sikerült képet eladni.
Nyáron voltam itt párszor, akkor óriási a forgalom.
A bejárat melletti falra lehetne pár képet akasztani (pontosabban 10-et). Az nem rontja a berendezés tervezett összhangját; és mindenki látja, aki bejön.
Az utcában vannak képkereskedések, oda aztán végleg nem érdemes a képeket beadni. Ott csak bámészkodásokat láttam eddig.
 
Készülök a kiállításra. Kurátornak elküldtem a forgatókönyvem szinopszisát, mint tematikát. És a képelhelyezés tervét. Dobott tőle egy hátast. 

"Káprázatos a sztori!

Köszönöm a gondos előkészítést.

Én szoktam, mint háziasszony konferálni a vernisszázst. A megnyitó személy (laudátor) és a közreműködők a műsor, a kiállító művész az attrakció”.

Egyetemistákat fog odahozni, hogy lássanak és tanuljanak valamit.
Hiába: jobb vagyok, mint Matisse.
A könyvjelzőket szerkesztem már. És lesz ajándékkísérő is. Azoknak, akik eljönnek a megnyitóra.
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr934893943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása