Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2016-05-11 Békéscsaba Kivagydoki

2016/05/11. - írta: Kárász

Voltunk az ország legnagyobb KRESZ parkjában, Békéscsabán. Akárhova néz az ember, minimum 6 forgalmi jelzőtáblát láthat. Ez önmagában nem túl nagy baj, de otthon hagytam a könyvtárjegyemet. Egyre több könyvtárnak vagyok a tagja. Már biztosan legyőzném Pandacsöki Boborjánt az időegység alatt legtöbb könyvtártagja bajnokságon.

Beültem ezért a Művész Kávéházba, és kiolvastam a Halál városát.

Goss James, Adams Douglas, Fisher David

A halál városa

Budapest, Gabo cop. 2015

ISBN 978-963-406-161-8 G54

Címe borzasztó. Címlap még borzasztóbb, de a rajta látható űrhajó már sejteti, hogy scifi a zsáner.

És tényleg az. De még lehetne krimi is: ezért nem spoilerezek.

Ezt a könyvet (kivételesen) végig olvastam. Pedig nagyon zűrzavaros. Mivel a történet szülőanyjai és bábája a Hegyi Kígyó Repülő Karikák kétes társaságába tartoznak. Nem akarok ebbe az irányba elmenni, mert erről már két könyvet olvastam, és az utószó is erről szól.

A Hegyi Kígyó munkaközösségtől megszokott sziporkák tobzódásának vékonyabb sugaráért kárpótol a lehetetlen fordulatokkal teli történet.

A szerzők valamelyike szerelmes Párizs városába.

A történet lubickol a scifi elemekben, csak a lézerkardot és a féregnyúlványokat hanyagolja. Pardon, féregjáratokat. Ha ezeket a díszeket lefejtenénk a történet karácsonyfájáról, csak egy gyenge krimi maradna a borítólapok között.

A könyv igazi címe Doctor Who, és a BBC egyik tévésorozatának a forgatókönyve - valamelyest.

Könyv elolvasása után végigsétáltam a csabai sétálóutcán. Az Univerzál Áruház előtt megláttam az időegység alatt leghamisabban éneklő utcazenészt.

Tartalomjegyzék

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr658708524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

János Rozsnyai 2016.05.12. 16:09:17

Remek dolog ez a sokirányú érdeklődés benned. Irigyellek is érte kellőképpen. Külön öröm számomra, hogy ez a kulturális kíváncsiság gyakran gyakran irányít téged verbális vagy vizuális megnyilvánulásokra.

Üdv: János
süti beállítások módosítása