Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

Repcsik, hol vagy ?

2008/05/25. - írta: Kárász

Május 30-án lesz a képeimből kiállítás. A képeim – ugye – már rég együtt vannak. De a többi …

 

A múltkori megnyitón egy fóti fiatalember mondott verset. Szépen, de a versnek nem volt köze a képekhez. És a fickó boxeralsóban és vietnami papucsban díszelgett. A helyi TV-ben lement a tudósítás, ezután jelentkezett Repcsik Anna, hogy ő is alkalmas versmondásra, talán magasabb színvonalon.

 

Kell még a megnyitón egy laudáló, aki felvilágosítja a megjelenteket, hogy hatalmas tudású alkotó pótolhatatlan értékű műveivel ajándékozta meg őket Isten. Erre egy régi pszichológus munkatársamat kértem volna meg, de ő eltűnt a térképről. Ezután egy TF-es arcot kértem +, de az éppen nem ér rá. Ezután egy rajztanárnőt kértem, ő éppen osztálykiránduláson lesz. Ajánlotta a főnökét, az először beleegyezett, aztán visszatáncolt.

 

Közben kerestem mindenhol Repcsiket, eltűnt. Pedig már össze is szedtem az írásokat, amik illenek a képeimhez.

 

Eljött a 7 vége. Volt sétálgatás, főzőcske. A virágláda betarkult:

 

 

Gasztont kikötöttem, és kifésültem belőle egy vödörnyi gyapjút. Vedlik, de csak három csomó kifésülését tűri, aztán elszalad. Ezért kellett kikötni, amúgy nem szoktam. Még egy vödörnyi gyapjú maradt benne, azt legközelebb fésülöm ki.

 

Öreg fiúkat kezdtem meghívni jövő vasárnapra cseresznye-legeléssel egybekötött bográcsolásra. És szombaton készülök a Nemzeti Vágtára.

Voltunk az Iparművészetiben, megnéztük Péreli Zsuzsa: Élet-kép regény című kiállítását.

http://www.port.hu/pls/w/event.event_page?i_event_id=971467&i_area_id=24&i_city_id=-1&i_county_id=-1

Általában azt szoktam mondani, hogy az én képeim jobbak. De itt csak a tudás előtt tudok hódolni. Nézzétek meg, szeptemberig lesz nyitva.


Meghirdettem másodszor a kiállítás-megnyitót. Jelentkezett erre egy régi sajtós munkatársam. Holnap találkozunk, talán tud laudálót. Versmondót pedig keresek. Talán Kraz barátom bevállalja. TF játékos, és kalevala rímekben ír TF verseket. Tagja bárdok szövetségének.


Most itt tartok. A képeket bepakoltam a kocsiba. Holnap a berendezővel elrendezzük. És újra keresek fellépőket a vernisage-hoz.
Címkék: énbolg
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr464529211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása