Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

Pénisz a szív antennája

2008/07/22. - írta: Kárász

Voltam rendes évi alapvizsgálaton. Általában az idősek szoktak az orvosos élményeikről áradozni. Ezek szerint én is öregszem. :-) 
Az urológus bácsi - mielőtt benyúlt volna a prosztatámig - tartott egy ismeretterjesztő előadást, és megkért: hogy terjesszem főleg a férfi ismerősök között. Íme:
- Ha a szerszám lankad, akkor azt kb. 5 év múlva követi az első infarktus (=szívroham). Ezt bővebben is kifejtette. Ezek szerint még van legalább öt évem?
- Évi fél liter tökmagolaj abszolút védelmet ad a prosztatának. Ez is megvan: legalább ennyi tökmagolajat fogyasztok évente. Salátaöntetként. Egyébként 1:9 arányban keverem napraforgó olajjal. Szép zöldre színezi, és az íze is jobb. Alapból vinegrett mártást készítek belőle reggeli salátámhoz. Egy kanál ecet, egy kanál mustár, egy kanál tejföl, egy kiskanál fűszer (ez minden nap más), egy gerezd fokhagyma, három kanál olaj. Különösebb hókusz-pókusz nélkül azonnal vajszerű krémmé lehet keverni. Jól és egyenletesen tapad a zöldségekre, és finom is. 

A belgyógyász néni mindent összevetve fölhívta a figyelmemet a magas vérnyomásomra. Helyesebben a vérnyomásom szerintük a határérték körül mozog. Több mérésből ugyanis volt a határérték fölött is. Kéne több napos folyamatos vérnyomásmérést végeztetni. Hát ezt nem. Először is csak röhögni tudok, amikor valakin elkezd töfögni a vérnyomásmérő. Aztán azt figyeltem meg, hogy aki elkezdi a vérnyomás-szabályozó gyógyszereket szedni: az kapzsi, gonosz és impotens lesz. És az életben nem tudja a gyógyszerszedést többet abba hagyni. Különben sem akarok egészséges halott lenni.
Saját megfigyelésem, hogyha fölmegy a vérhangyám, akkor krémmel bekenem a kezem és a lábam, és mindjárt lenyugszom.

De azért kíváncsi lettem, hogy tényleg labilis-e a vérnyomásom? Előkapartam egy kis mérőt, és mértem össze és vissza. Egy mérés nem mérés = ez mérnöki alapigazság. Az egyidejű mérések között 30 - 40 mm különbség is adódott. Ez lehetetlen, gyorsan vettem új elemeket. Így a szórás 10 mm-en belül maradt, ami elfogadható. És így az átlag tényleg a határérték körül van állandóan. Mivel az utóbbi 2 évben meghíztam, elővettem Eory Ajándok fülkínzóját. Ezzel 6 hét alatt 10-15 kilót szoktam fogyni. Most már 10 nap alatt lement 5 kg. Ismerőseim kérdezik, hogy mi van a fülemben? Hát nagyothalló készülék. Ha kiveszem: jobban hallok. Egyébként a szépészeti okokon kívül azért is akarok fogyni, mert 1 kg fogyás 2 mm vérnyomás csökkenést okoz a nagykönyv szerint.
 

Egyébként meg voltam szabin is. Általában egy hétre megyek el, mert akkor nem gyűlik össze annyi munka, mire visszamegyek. Most mindjárt el lett rontva az egész, mert hétfőn be kellett menni. Az idő sem volt mediterrán. Csütörtök-péntek-szombaton voltunk Egerben. Mindenféle játék, találkozó és sokadalom volt ott. Csütörtökön pancsoltunk egy nagyot, pénteken a főtér és főutca környékén lézengtünk. Fényképeztem a népet, mert tervezek egy képsorozatot a Kis Téli Zöld kolostorról, ahol állandóan zarándokok hömbölögnek. Nincs kedvem annyi embert, törpöt, elfet stb. rajzolni, inkább gyűjtök fényképeket tömeges jelenetekről. Majd azokat vágom valahogy célszerűen össze. Az új fényképezőgépet is teszteltem. 150 képből alig 10 volt életlen. Az egyik életlen képen ismerőst vettem a korrigálásnál észre. Ott föl sem tűnt. Visszafelé megálltunk Sirokon a várat megnézni, aztán a Mátrán keresztül jöttünk haza. Jobb is, hogy nem volt tikkasztó meleg.

Címkék: enblog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr34529207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása