Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-10-01

2012/10/01. - írta: Kárász

- Bicikli gumin van 4 lyuk

bort venni

Tuzson Péternek elvinni a DVD-ket

+ MOHA-t megnézni http://mohahaz.hu/  

Megnéztem a helyet:
50 képhez van drótjuk, a felfüggesztést és a termeket lefényképeztem. És le 
is rajzoltam.
Bejáratnál a lobbyban kevés képnek van helye, de azt folyamatosan látják az 
átmenő népek. A hátsó terem van legkevésbé használva, akkor viszont rengeteg
a néző.
Beszéltem a nénivel is:
Decemberig már foglalt minden hely.
Lehet az egészet vagy külön a termeket kérni.
Csak a sínekre lehet a képeket akasztani (mert rendezvényeknek kell a többi
hely.)(=Vincze Józsi kiesik.)
A kiállítás ingyenes, a megnyitóhoz adnak asztalt. Poharat elfelejtettem
megkérdezni.
Megnyitót nekünk kell szervezni, fizetni.
Publicitást nem kérdeztem.
Jól megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel. Parkolás ingyenes a
környéken.
Két-három hétre megéri, HA össze tudunk közönséget trombitálni.
Labda fent pörög a levegőben.

+ Szentendrei adót intézni

Mihály Miklósnéval telefon: van még 900 forint adótartozásom. :-) 

Le kell tölteni az Építményadó bevallás lakás 2010.pdf nyomtatványt http://www.szentendre.hu/magyar/ugyintezes/helyi_adok_nyomtatvanyokkal-ről. Kitöltve a határozattal át kell küldeni, jövő évre már így adózok. Remélem: kevesebb lesz.

Most hallottam, hogy hirdetés útján keresi Sztendre az új alpolgármestert -
aki manager lesz, nem politikus! Mert el van adósodva Sztendre!!! Az a jó nekem, hogy Szentendre eladósodott. Különben nem is állnának velem szóba, amikor az érdekemet védem. 
A menedzser polgármester helyettes csak növelni fogja a kiadásokat. A bérével. :-)

- fűnyírás

+ galagonyát ültetni. Gondoltam, hogy galagonyát ültetek a járda mellé. Nagyon bírja a szárazságot. Viszont nagyon tüskés. Majd rendszeresen nyírni kell, nehogy járhatatlanná tegye a járdát. Inkább valami szelidebb növényt ültetek. Mondjuk berkenyét. Triviális megoldás.

- trombitavirágot gyökereztetni

- Mályvát gyökereztetni

- CD lejátszót tisztítani

+ naptár űrlapot sokszorosítani

- naplózni hétvégét


+ quvargokat tervezni: elkezdtem!

- trónt fejleszteni

Madaras megküldte az elszámolást. Gyakorlatilag minden kedvezményt felszámolt. Ha nem számítom az átutalás díját, akkor a forgalom 1 %-ába kerül a kártyája. 
Várok 1 hónapot. Ha nem változtatnak, felmondom a szerződést.
Számomra nincs semmi előnye.
Madarastól havonta jön elszámolás, és azzal együtt egy hírlevél. 
Tavaly még havonta írták két oldalon, hogy milyen termékcsoportok kapnak 10 % kedvezményt kártyás vásárlás esetén. 
És a vásárló napokon 3-6 % kedvezmény volt, és benzinre 5000 forintonként 10 % kedvezmény. 
Ez folyamatosan olvadt, ma már egyik sincsen. Pontosabban semmi kedvezmény nincs.

Címkék: auchan
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr444813141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása