Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-10-24

2012/10/24. - írta: Kárász

Reggel elültettem a mogyoró dugványokat, amiket a Pilisből hoztam. A tűzhely és a szomszéd közötti telekrészen már több éve levágtam a birseket, mert elhatalmasodtak. Azóta magától tatárjuhar, ostorfa, akác és bálványfa akar odatelepedni. Elsőt leszámítva irtom őket. A kerítés alá dugtam borostyánt, de lassan fejlődik. Dugványoztam orgonát és most a mogyorót. Győzzön a JOBBIK!

Aztán begyűrűzött ide is a köd. Vacakoltam ezerrel, aztán indultam fogorvoshoz. Fogaim most nagyon rendben vannak. Mivel megspóroltam a dokinéninek egy fájdalomcsillapító injekciót, nyugodtam ehetek és ihatok. Se nem kábulok be, se nem harapom le a nyelvemet.

Átéreztem a lovak helyzetét, akik munka közben a zablát harapják, vagy a zabla feszíti a pofájukat. Fogorvosnál mindenféle vacak feszíti az ember pofáját. Még jó, hogy van nyálszívó, ami nélkül a nyál is csorogna. Mint a lovaknak a zablától. 

Érdeklődik a képeimről. Mondtam, hogy jöhet megnézni. Ha már itt lakik az utcában.
Hátul a pad mögötti betonkerítést fogom leálcázni a mogyoró bozóttal.
Időjárás nem ösztönzött a kerti munkára, ezért elővettem a tarot projektet. Van majdnem megfelelő papír, elkezdtem a kártyákat A7 méretre felrakni. Kezdem a nagy árkánummal, de cél a teljes. Volt már korábban egy paklim, de azt már nem szeretem. Főleg a kis árkánum hanyagsága miatt. Persze addig nem dobom el, amíg ezt nem fejeztem be. Egy magyarázó füzetet is készítek hozzá.
Előveszem a hosszú ujjú ingeket. Nem keresem tovább a feltűnést a nyári ingekkel.
Változatosság kedvéért vettem sütőtököt. Nem helló víny, hanem megevés végett. Hagyma, szecskázott tök, császárszalonna, kolbász és fűszerek egy cserépedénybe, az edény a cserépkályhába. Kicsit sokáig tartott, de kész lett - mielőtt elfogyott volna a türelmem.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr24868331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása