Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-10-28

2012/10/29. - írta: Kárász

Gombfelvarrás kipipálva. És Thule is kész.

Shojal rájön, hogy egyedül nem képes visszaszerezni a Macska szemét. Elmegy, hogy megkeresse a rossz hírű holafákat. Erről szól a kép.

Állandóan a paleolit diétával támadnak. Mikor semmi bajom. Diétázzon, aki beteg. Annyit már tudok a paleolit diétáról, hogy annyi köze van az egészséges étkezéshez, mint az argentin tangónak a gyerek versenytáncosok tangójához. A paleolit helyi prófétájára: Szendi Gáborra is rákerestem. Jó fordulatos az élete. Dolgozott a Mozgó Világnak. Kopp Mária munkatársa volt. Támadja a katolikus egyházat és a gyógyszerbizniszt. Olyan: mint Don Quijote de la Mancha. Akit kicsit szeretünk, de annyira nem, hogy kövessük.

Megnéztük az Asterix és Obelix britanniai kalandjait. Egy részét Magyarországon vették fel. A lepofozott légiósok között fölismertem több fiatal hagyományőrzőt. Deneuve is aranyos. És az angolok rendesen meg vannak gúnyolva. 

Pulzusban sétálva találtam egy teaboltot. Darab filter sincsen. A teák és teakeverékek ára egységesen kilónként 15 rongy. :-( Ez már ennyi marad mindenhol, úgy érzem. Vettem két adag kardamomos roibost. A kiszolgáló - feltehetően tulajdonos - bicebóca. Nagyon udvarias és szolgálatkész. Becsülöm, hogy nem a segélyre vár, hanem állapotának megfelelő vállalkozással tartja fenn magát. Persze kell ehhez egy megfelelő anyagi háttér, de nem nagy. Ennyit más is össze tud talán szedni takarékos életmóddal.

Jelentkeztem Viborgba egy szemináriumra, de nem kaptam meg a szükséges ösztöndíjat. Az ottani anyagot kitöltötték a netre, de csak jelszóval lehet hozzáférni. Most jutott eszembe, hogy az Uniónak van egy helyi irodája, amin keresztül talán hozzáférek a kiadványokhoz. Kalandra fel!

Sublódjavítás kipipálva. :-)

Honlapjukról jutottam el a "Cartoon DIGITAL: 19-22 June 2012 - Viborg - Denmark" című szemináriumhoz.
 
Jelentkeztem Viborgba a szemináriumra, de nem kaptam meg a szükséges ösztöndíjat. Így nem tudtam az eseményen részt venni. Animációs filmek készítésének új trendjeiről volt szó. Az ottani anyagot kitöltötték a netre, de csak jelszóval lehet hozzáférni. Annak van jelszava, aki befizette a díjat. Vagyis én nem férek hozzá. 
 
Kérem szíves segítségüket, hogy a viborgi szeminárium előadásainak dokumentációihoz hozzáférhessek.
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr714874605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása