Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2020-03-08 botok

2020/03/08. - írta: Kárász

Art and Antique: Régiség és Kortárs Művészeti Kiállítás és Vásár

Bejáratnál vaspuli várt. Betonvasból van. Tényleg!

Külön élvezet volt a belépésnél, hogy koromnál fogva már ingyen bemehetek.

Kevesen voltak a járványhisztire tekintettel. Egyszer tüsszentettem, többen pisztolyt rántottak. De megkegyelmeztek.

Most nem voltak drága és rendkívül ritkán látható képek, pedig ennek az eseménynek ez a specialitása. Vannak képek a múzeumban, amik unalomig nézhetők. És vannak képek magángyűjtőknél, amik csak rövid időre láthatók, amikor gazdát cserélnek. Ezek az ilyen időszaki kiállításokon láthatók jobb esetben.

Nem láttam Aba Novákot. Nyilván most mindenki ragaszkodik hozzá, mert kedves, értékálló, és vészhelyzetben könnyen eladható. Fehér Lászlónak egy képe volt, de azt már évek óta cipelik a kiállításra: mert eladhatatlan. Hullaszínekkel van festve. Mint Fehér újabb képei általában. Fehér László egy kókler. Volt Szász Endre, pedig állítólag nem eladhatók már a képei.

A kiállított képek nagyrészt kortárs alkotók művei, és dekoratívak.

Áginak nem tetszettek, de amikor meglátta a sétapálca gyűjteményt, jobb kedve lett.

Bútorok leginkább a XX. század első felének termékei. Nem BauHaus irányzat, inkább a szecesszió követői. Volt sok nagyon kedves kisbútor, és néhány modoros kollekció.

Köszöntöttem Egri Jánost, aki a műgyűjtés celebje lett. Régen tévében volt műsorvezető. Volt olyan kedves, hogy beválasztott versenyzőnek a „Lehet egy kérdéssel több?” műsorába. Kétszer is szerepeltem, de nem én nyertem (feleslegesen kockáztattam). Kaptam egy dobozos társasjátékot a műsor kérdéseivel. Amikor bolondok napján a diákok kifogytak az idétlenkedésből, akkor jót játszottunk a kvíz kérdésekkel.

Átsétáltunk Augusztba uzsonnázni. Aztán megnéztük a naplementét, de csak 6,2 pontos volt a tízes skálán.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr6915511154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása