Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-11-05

2012/11/05. - írta: Kárász

  • Találtam egy másik írást, ami rövidebb - és talán jobban alapozza a hangulatot. 
    Írtam Gizinek, hogy tud-e szobát adni az esemény idejére?
    Délelőtt fölhívott egy amatőr festő, hogy minek küldök neki meghívót? Nem én küldtem neki, de nagyon megígértettem vele, hogy eljön.
    Biztos többen is köröztetik már a meghívást. 
    :-)

    Ki volt az az amatőr, én csak olyannak küldtem, akit személyesen ismerek.
  • Elfelejtettem a nevét. :-)
    Gépkocsi-vezető-oktató volt, amíg nem érte el a fenséges nyugdíjas állapotot. :-)
  • Mindenki küldi már a meghívót mindenkinek, hála Istennek. A meghívottak száma már meghaladta a kritikus tömeget: a láncreakció beindult. Mint az atombombában.
    :-)

  • Közben kiderítettem ki volt ő, nem amatőr festő, egyszerűen az ismerősöm, és nem érti hogy működik a rendszer. Nem látta, hogy én küldtem a meghívót. De megígérte hogy eljön. :)

    Végre találtam egy felolvasót. Az iskolámba (nem a spécibe) megkértem egy magyarost, aki a régi diákjaival is tart heti rendszerességgel kapcsolatot. Egy 18 éves irodalom kedvelő, néha még írogató is, elvállalta, és ráadásul örömmel. Ha hallottál valami morajt, akkor az a kő volt ami leesett a szívemről. :) :) :)
    Köszönöm !!!!
  • Kedden lesznek a képek kiakasztva. Husz Mária - feltételesen - délután odahozza az egyetemistákat. Gondolom, produkálnom kell magamat előttük. Jó lenne, ha a nagylány is jönne akkor. (Hátha fölcsípi egy nyalka egyetemista.) 
    Olvasta a részleteket, vagy csak úgy beleugrott fejest az eseménybe?

    A tanárnője olvasta, felkérte, és neki hitte hogy jó lesz. Tehát fejest, de már megkapta a szöveget, és nem reklamált. :) Az egyetemisták minek? ők is része a műsornak? ez egy főpróba lesz?
  • Ezt írta őnagysága:

    Kedves Gábor!
    Valóban szépek, eredetiek, és gondolat-ébresztőek a képei. Örülünk a bemutatásnak. Válogatásra csak tematikailag van szükség. A „Néma szigete” cím nyelvileg nem egyértelmű: a némának a szigete, vagy a sziget néma?
    A menetrend pontos. Sajnos a rendezés idejében egyetemi óráim vannak, de délután a hallgatóimmal esetleg odamennénk. 
    Jó készülődést kívánok Önnek is!

    Nekem főleg a "Valóban"-nal kezdődő mondata fontos. :-)

    Délután odacibálom Kárpáti Gábort is, hogy lássa: mit kell feldicsérnie. Meg addigra talán fönt lesznek a képek, és le tudom ellenőrizni.

    Az eseményeket egyáltalán nem én irányítom, de igyekszem a legjobbat kihozni belőle. :-)

    :) 
    Lehet hogy nagyon tudatlan vagyok, de ki az a Kárpáti Gábor? 
  • Őnagysága pedig igazán kedves hozzád. A kislányról még nem tudom sikerül-e a kedd, majd csak szerdán reggel tudok többet.

    Kárpáti múzeumigazgató volt Baranyában. Mint régészt ismertem meg. Hihetetlenül intelligens és olyan jóízűen tud beszélni arról, amit szeret! Remélem, a képeimről is. És remélem, hogy nem többet pár percnél. Vannak székek, de azért a nép el tud fáradni a sok szövegtől. Ezt majd tisztázzuk kedden.
  • Hívtam Vilmos lányokat! Hozzál boxert és lábszárvédőt.
    Ez vicc lett volna. Visszaszívtam.

    Most még pár képet visszagyűjtök, aztán kezdek szóróanyagot szerkeszteni.

    Áginak nagyon dolgoznia kell. 10 %, hogy nem tud eljönni. Szobát persze a 90 % figyelembevételével foglaltam.

    És már megvettem a bort: őrbottyáni vörös. Nem villányi, de mondhatjuk rá. Aki nem hiszi, járjon utána!

    Edzésben tart a tánc, és bringázok is rendszeresen...:)örülnék, ha eljönnének.
  • A büféhez nem kell segítség? szívesen sütünk valamit Erika megint pogácsát, én is valamit...
    Rá kell jönnöm, Te több embert ismersz Pécsen mint én.

    Ne fárasszad magad, köszönöm!
  • Veszek egy kosár péksüteményt, innivalót pedig mindent innen viszek. Büfé lesz, de nem Róbert bácsi népkonyhája.

    Ismerek sok embert, de nem annyit, mint Te. 
    Az autópálya fejlesztésnél és a közutas finanszírozásnál összejöttem sokakkal. De ez már a múlt. Két évet arra tettem fel, hogy elfelejtsek minden szót, ami úttal kezdődik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr514892631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása