Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-11-22

2012/11/22. - írta: Kárász

Éjjel dübörgésre ébredtem. Azt hittem, hogy megint leborult a tűzifa, hiába slichtoltam. De nem az dübörgött. Legalábbis nincs nyoma újabb omlásnak.

26-án délben rakjuk fel a képeket Révkapuban, Vácon. Két plakát elkészült, jól néz ki.

Voltam fogorvos néninél. Helyreállította a szemfogamat. A nyakát is bezománcozta, ahol fogmosás közben ledörzsöltem az ínyemet.

Megkaptam Pál Gyula címét, mindjárt írtam neki egy érdeklődő képeslapot. Erre biztosan érkezik valamilyen válasz.

Az új tűzifa nehezen akar meggyulladni. Szerencsére a régit külön raktam, mostantól abból rakom a tűz alját. Csak a tuskót betemette a leomló új fa, így az később fog kiszabadulni.

Sapszon Ferenc siránkozik, hogy egyre gyengébb az ének oktatása. Elég lenne bemutatni azokat a felnőtteket, akik még 40 éves korukban is mutálnak. Többet is ismerek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr834920160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása