Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-12-04

2012/12/04. - írta: Kárász

Esik a hó. Jó tapadós. Remélem, nem esik el senki rajta.

Tavaly vettem egy akciós cipőt. Gallérja nem bírta sokáig. Most vittem suszterhez, aki a műanyag helyett bőrből var rá gallért. Így is olcsóbb, mint egy hasonló nem akciós. 
Másik barkás cipőt pedig lekentem pasztával. Katonaságnál is lekentük a barkás bőrből készült csizmákat. Ott ez elvárás volt. Nem ártott a bőrnek.

Kaptam egy írást Csanády Eteléről (41 oldal). Egyetemen a kémia tanszéken volt adjunktus. Mindenki csak rosszra emlékezik. 

Az összeállítást hosszúnak és igazságtalannak tartom.
Etelével először a felvételin találkoztam, ahol kifejezetten támogatott a matek szóbelin.
Katonaság - és az ott kapottak - után pedig egyáltalán nem volt elviselhetetlen a stílusa. Az építés tanszék adjunktusainak alázó és szemtelen viselkedéséhez képest egy aluszékony óvónéniként fejezte ki esetenként a rosszallását. És amikor kitört magából, annak mindig oka volt.
 Kémia vizsgámon beszéltem 5 percig, akkor megállított: "Most tart négyesnél." Újabb 2 perc múlva: "Már csak hármas." Mivel nem ragaszkodtam a folytatáshoz: be is írta.
Pipással felosztották, hogy melyik félévben ki lesz a jó fiú, és ki a rossz.
Ők ezzel szórakoztak.
Leáztatom és füzetbe ragasztom az összes címkét, ami a kezembe kerül. Már 50 éve tervezem. :-)
Képezni akarom, ahogy a hidraulikus kvatánsok elindulnak az éppen dokkolt sullárokkal. Régebben már elvetettem egy oldalnézetes beállítást. Most újra azzal kezdtem, de nem tetszik. Szemből állóképben nem mutat semmit. Most egy félszembe beállításnál tartok, még csak vázlatban. Közben a háttér már föl van ragasztva.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr834947936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása