Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-12-27

2012/12/27. - írta: Kárász

Kaja hegyek vannak itten.

Levágtam Áginak deszkákat. Egy régi tévét kell a könyvespolcba beilleszteni. Összerakva egy háromszöggel többet vágtam ki a deszkákból. Így is fog működni. De legközelebb a helyszínen szabom az anyagot, akkor nem fordul elő felesleges munka.

A házgyárban láttam (már 30 éve) előregyártott födémelemeket. Eszembe jutott, hogy mennyire elő van készítve a fejemben egy új ház építése. Mert eddig készekbe költöztem, amiket aztán alakítottam át. Közben egyre többet tanultam a hibákról, és rengeteg megvalósítható ötlet halmozódott fel, ami a lakást gazdaságosabbá teszi. Majd legközelebb.

Vettem lottót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr694983745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása