Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-01-17

2013/01/17. - írta: Kárász

Vadul belekezdtem - felelőtlenül - a kocsonya főzésébe. Vendégeknek készül, akik nem biztos: hogy jönnek.
 
Vettem kocsonyacsomagot. Volt benne köröm, bőr és két karika csülök. Vettem hozzá egy egész csülköt és egy adag leveszöldséget. Kétszerre tudtam a kuktában megfőzni. Második adagban főztem egy zellert is. Most már a dudvákat és csontokat kiszedtem, minden hűl. És van egy tányérnyi zellerpüré is. Ha kihűlt, lezsírozom, és a húsokat földarabolom. Aztán újra felfőzöm és rakom formákba.
Mélyhűtőben van hely, ha nem fogy el hirtelen.
 
A naptárcsíkok elkészültek, de csak 8 hónapra. 
Jól néz ki, ami elkészült.
Zoloboos könyvet átszerkesztem A6 méretre. Minden oldalra jut egy kép, és könnyebb zsebre tenni.
Időjárás nem ösztönöz sétálásra.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr295023804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása