Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-02-22

2013/02/22. - írta: Kárász

Kupás meglátogatta Keményt. Kemény be van szedálva, és állandóan meg van kötözve. Szedálás ellenére négyből három mondata értelmes, bár a rokonok és az ápolók szerint nem lehet vele kommunikálni. Öngyilkossági kísérlet után került a diliházba. A rokonok vitték be, akik amúgy 30 éve nem beszélnek vele. Most ők veszik fel a kevés nyugdíját, és használják a szőlőjét. Az ápolda pedig hívja lefele az ápolási díjat a biztosítótól. Mindenki jól jár. Ha sikerült volna az öngyilkosság, akkor kiesne a történetből a nyugdíj és az ápolási díj. Keményt nem kell azért annyira sajnálni, egész életében csavargó volt. Annak idején elfoglalta egy ember helyét az egyetemen, aki végigdolgozta volna az életét. És fizette volna a biztosításokat. Mert Kemény nem fizetett sem adót, sem biztosítást. Ennek ellenére van nyugdíja és a tébé fizeti az ápolását.
Szar ügy.

Éjjel megnéztem az Ötödik elemet. Sokadszor. Eddig a Kalandorokat néztem meg 20-nál többször, a Csillagok háborúját 40-nél többször. A késői vetítés miatt későn ébredtem - volna, ha Tánczos nem ébreszt finoman. Ezt nem fogja már sokáig megtenni, mert márciustól kint alszik a kutyaólban. Tánczost kitessékeltem, és majdnem megvakultam a frissen hulló hó fényességétől. Ezzel búcsúzik Csernobog. Autóval gyorsan kerültem egyet. Mire hazaértem, leeresztett a jobb hátsó kerék. Most tuti nem cserélem le, majd ha szárazabb lesz a föld.

Könyvtárban megtudtam, hogy ott lesz kiállításom novemberben.
Legyen!
Hagyom magam. 

Címkék: szar ügy
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr155098330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása