Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-03-04

2013/03/05. - írta: Kárász

Az őszi zebegényi kiállítás meggyőzte Ölvedi Krisztinát, hogy minket látni kell Monoron is. A zebegényi kiállítás anyaga a zene világnapjának tiszteletére lett összeállítva. Legalább is nem sokáig kellett keresni egyik képen valamit, ami a zenéhez kapcsolható. Mostani kiállításra már nem tudtuk ugyanazokat a képeket összeterelni. Az esemény címe ezért "Transzilvániai boogie sárga cápával": Magyar Miklós képe után, amit Frank Zappa egyik nagylemezének hatására festett. 

A kiállítás helye a Monori Vigadó galériája. A Vigadó szépen felújított épület Monor ugyancsak szépen felújított főterén. Szecessziós stílusú, kívül és belül. Az ésszerűség határáig minden e régi stílusban lett felújítva. A sok egyedi rézkilincs láttán aggodalmamat fejeztem ki a dolgozóknak. Sajnos már túl vannak az első megjelenésén a színesfém megszállott gyűjtőinek. Azóta szigorítottak a védelmen, Vincze Józsi kisplasztikái biztonságban vannak.

A megnyitón Ölvedi Krisztina jól megdicsért minket. Jól esik a dicséret, nem vagyunk hozzászokva. Vincze József elénekelte három versét a laudálás szüneteiben, amíg Krisztina elfulladt hangja visszatért. A ceremoniális rész után a megjelenteknek kérdéseire beszéltünk a képek, illetve szobrok készítéséről, az alkotói folyamatról. Eddig 81 fénykép gyűlt össze az eseményről: itt lehet megnézni őket. 

Békefi András Metamorfózis című ceruzarajza:

Szombaton tudtam meg, hogy nekünk kell bort  vinni a büféhez. Sajnos akkor már a dunakeszi őstermelő zárva volt. Hétfőn Nagymaroson sem találtuk nyitva a szokásos borkereskedést. Ezért Monoron vettünk Eagle Creek California ruby cabernet nevű száraz vörösbort. Mivel én vezettem, nem ittam egy cseppet sem. Maradt egy fél üvegnyi, ezt gondosan becsomagolták nekem. Otthon megkóstoltam. Ilyen rossz bort utoljára katonakoromban ittam, amikor lőtér őrségből kiléptem egy tanyához. Elnézést kérek a monoriaktól, legközelebb hazai, sőt dunakeszi bort viszünk. Az jobb lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr975118010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása