Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-03-20

2013/03/20. - írta: Kárász

A jó időre tekintettel megjelent Varjas János. Anyukájának a nótájától teljesen elérzékenyült.

Biztatom állandóan, hogy barátkozzon az internyettel. Úgysem tud elbújni a Nagy Szem elől. Megmutattam neki, milyen képeket kapok folyamatosan virtuális ismerőseimtől főleg Kelet Európából. Belelkesült, de szerintem legközelebb újra kezdhetem a biztatását. Megetettem canellonival. Amikor indult, megláttam a hátitáskáját, és kétségbe estem. Minden cipzár rossz, az egész koszos, kopott, szakadt. Megkapta Ritus iskolatáskáját. Kicsit rózsaszín mintás, de nagyon örül neki. Mármint János.

Jó időre tekintettel több sétát is tettem Tánczossal. Jól visszaugatott a kerítés mögül acsarkodó berni pásztorokra. Ennek örülök. Már azt hittem, hogy olyan gyáva lesz, hogy a postást sem eszi meg.

Készülök Molnárék látogatására. Van már cselekvésmátrix is. Ma még csak a műterem felfűtése és vendégszobává alakítása feladat. Elég jól haladok ezzel. Menüt is állítom össze. Még nem végleges. 3 féle töltött palacsinta is lesz: csirkés, ikrás-sajtos és szalonnás-lencsés. A csirkést eredetileg mellből gondoltam, de jobb lesz combból. Amikor kész, a csontokat és bőrt átadom Tánczosnak, a többit pedig feldarabolom, mintha mell lenne. Sokkal finomabb lesz.

Vettem vörös bort is a látogatásra. Borász megkínált az új sillerével. Mindjárt lett a bortól lyuk a fejemben a szemem és a koponyatetőm között. Inkább zweigeltet kértem. Az aranyérmes. És még iható is.

Vacsorára megettem az utcsó adag canellonit. Nagyon bevált. Tettem el két adagot a tésztájából. A maradékokkal fogom megtölteni, ha lesz ilyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr65156988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása