Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-04-19

2013/04/19. - írta: Kárász

Nagyon hatékony vagyok! Például megjavítottam a kerti asztalt, amelyik behasasodott, ha rápakoltam. Már gyárilag hibás volt: középen be volt repedve, és apró szögekkel kozmetikázták. Mockosz kisz vietnami hobbitkák. 
És rendet raktam a fáskamrában. Őszig csak a kerti főzőcskézéskor lesz kinyitva.
   
Tánczos nem bolhás, hanem vedlik. (De azért nem ártott neki a fürdetés.) Összejárta a hátsó ülést a kocsiban. Ki kell találni egy elválasztó hálót ellene.
  
Főztem egy bika erős csontlevest. A megnyitó után jó lesz, ha még bírnánk enni.
    
Most telefonált Magyar Miki.
Kéri, hogy menjek le már 5 körül a zeneiskolába, mert akkor ér ide a vonatja. És beszélgethetünk a megnyitásig.
Leballagok a kedvéért.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr835235211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása