Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-05-17

2013/05/17. - írta: Kárász

Meglátogattuk évfolyamtársunkat a cihiátrián. Második öngyilkossági kísérlete után került oda.

Béla hazahozott, most pihenek.
Nem volt egy pepsi reklámfilm. 
Én fel voltam készülve jó-anyám esetéből. De Bélát - és később Imrét - többször is figyelmeztetni kellett, hogy ne higgyen el semmit, amit István mond.
Orvos csak annyit mondhatott, hogy semmi remény arra: hogy István ezt az állapotot rövid távon tartani tudja. 
Szóval innen már csak a temetőbe fog menni.
   

Tibi felhívott, hogy adjak neki vágott hegyű tollat. Mondtam, hogy
először is úton vagyok Szekszárdra;
másodszor is adtam neki egy vágott hegyű 
6 darabos teljes rotring készletet pár éve, azt keresse elő, és ne telefonálgasson, ha nem találja;
harmadszor pedig vegyen egy diákoknak való töltőtollat 200 forintért és vágja le a hegyét. 
Remélem, megsértődött.

Béla Karolina nevű unokája (a hosszú hajú, barna szemű) kórusiskolába jár és a Rádió Gyermekkórus tagja. És még énekelni is tud szépen. 

*:) boldog

Kéne megint egy MINDENKI MENJEN A PICSÁBA! napot tartani.

Tudom, hogy volt már ezen a héten.

De akkor is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr105305363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása