Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

És neked milyen napod volt ma?

2008/09/23. - írta: Kárász

Reggel a szokásos vacakolás után elmentem átadni az M6-ost. Hórvölgyi mondta, hogy ezt mi kezdtük el. Hozzátettem, hogy ha nem veszik el tőlünk, akkor másfél évvel ezelőtt ez is át lett volna adva. Ettől sokan megsértődtek, jól kiröhögtük őket.
A ceremónia botrányosan alul volt szervezve. Gyurcsány olyan baromságokat mondott, hogy valaki beszólt: "Csak hülyéket tud a kormány ideküldeni?"  Unszimpátiát félretéve Demszki mondta a legfelkészültebb és alkalomhoz illő beszédet. A művet nem mutatták be, mindjárt át kellett hajtani a fogadásra. De a szervezetlenség miatt a konvoj 40 perc múlva bírt kihajtani az építési területről. A forgalomba helyezés pedig még 4 órát késett.
A büfében ettem 5 szelet húsroládot. Saláta nem volt, töltött káposztát és az egyéb készételeket nem volt kedvem enni. Végül is átadásra mentem, nem hizlaldába. De a többiek jól belakmároztak. Ismerősöknek mondtam a Tengerparti történetet.

Munka után indultam képkeretért. BauMaxban csak üveggel és hátlappal készítenek keretet 5500-ért. BauHausban és Bricostoreban nem tudják a határidőt tartani. Most írtam emilt egy képkeretező cégnek, azzal valószínű meg fogok állapodni.

A képeket tegnap folytattam, mindjárt lefényképezem az első értékelhető állapotot.


Bejelentkezett Szentkirályi Fittler József, hogy ő lesz a laudáló. Magyar Miklós is jelölve volt, még jó hogy nem szóltam neki erről Kismaroson. Józsi a héten még átjön beszélgetni, fölkészülni és a képeket megnézni.
Tóth Tiborral beszéltem a sajtóról. Nem ígért semmit, de a Kultúrháztól a megyei médiáig azért körbehuhog.

Ja! A fogfájásom a törkölypálinkás öblögetésnek köszönhetésnek elmúlt! :-)
Címkék: enblog
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr574529200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása