Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-10-02

2012/10/02. - írta: Kárász

Egész éjjel esett. Ezt vártam már 1 hete. :) boldog A mosás-szárítás projekt kicsit belassult, de sebaj. Tóbiás. &lt:-P buli
Igaza van Magyar Miklósnak: tényleg jobb vagyok, mint Matisse. 
Csak még élek, magyar vagyok, és nem vászonra festek. :D széles vigyor

+ Akkor fejlesztem a trónt.

- Bicikli gumin van 4 lyuk.
És nem találom a sallert, amit Veresegyházon vettem.

- fűnyírás:
időjárás átmenetileg gátol benne.

- trombitavirágot gyökereztetni, de a dugványokat még össze kell lopikálni. Utcára kilógó hajtásokat fogok begyűjteni.
És borostyánt is rakok még le. Tibitől hozok ágakat.

+ Mályvát gyökereztetni

+ CD lejátszót tisztítani 

- naplózni hétvégét

Várom a visszajelzést Eszterhas szemináriumáról. A hétvégi program tervezése szempont, és hogy megcsináljam-e a promóciós pendrájvot?

Örömmel értesítelek, hogy regisztrációdat elfogadtuk, várunk szeretettel október 6-án és 7-én a Puskin moziban Joe Eszterhas mesterkurzusára.

Akkor csinálhatom a pendrájvot. &lt:-P buli
Lehet, hogy nem megyek a szemináriumra.
Ilyent mond Eszterhas:
Ugyanakkor meglehetősen furcsának tűnik a következő kijelentése:[1][2]
Ha meglátsz egy magyart az utcán, menj oda, és vágd pofon! Ő tudni fogja, hogy miért kapta.
Egy clevelandi lapnak adott másik interjújában pedig így jellemezte a magyarokat:
A magyarok erőszakosak, az öngyilkosságig szenvedélyesek, túl gyorsan mondanak ítéletet, szűklátókörűek, antiszemiták és rasszisták.

Lementem a forráshoz. Nem ő mondta, hanem neki mondták. Jellegzetes bolsi ferdítés by Wikipedia. 

Van a kertben pereszke gomba. Csak kevés. Eső után talán bátrabban fog megjelenni.

Kárász ma reggel:

A Kiégett Föld felé tartó seregélyraj gallyazott a Fára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr14815363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása