Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-10-08

2012/10/08. - írta: Kárász

- Bicikli gumin van 4 lyuk. Úgy is marad, nincs kedvem megcsinálni. Többet nem írom fel a listára.

+ nyaklánc

- trónt fejleszteni

Megjelentek képek a beszélgetésről. Aprólékosan végignéztem, de egyiken sincs rajta Ernyey. Biztosan fizetett a fényképésznek, hogy a képeit hanyagolja. Az elegancia professzora annyira sem volt elegáns, mint egy terepre készülő hangtechnikus.
:D széles vigyor

Tetszik ez az időjárás: hetente két eső.
&lt):) cowboy
Keddre is jósolnak minimálisat, ugyanakkor lesz a legkisebb a légnyomás egész héten. Mi  még úgy tanultuk, hogy ilyen alacsony légnyomásnál tornádószerű zivatar jön.
Na mind1.
A szél jól leveri a diót. Nem győzöm fölkapkodni.
Fölvázoltam, ahogy a zoborzon kezdi olvasztani a gleccsert. Inkább félszembe fogom az állatot fordítani. És pár sas javítani fogja a látványt.
Csak 80x60 cm-es táblán mutat jól. Kell vágatni. Aztán keretet is kell rendelni.
Bükköspart követel késedelmi kamatot. Pedig a rókás bank már leszámolt és nem írt bármiféle tartozást. Most kereshetem a bank levelét. Biztos repülőt hajtogattam abból is.

 

Befűtöttem. Nem lett tele füsttel a lakás = tehát már jogos.

Találkoztam egy edzőtárssal. Most készül Skóciába. Mondtam, hogy vegyen kint tweed öltönyt és gumicsizmát. Nem olcsó, de ha a helyiek is abban járnak, akkor talán jobban megéri, mint valami kínai bóvli.

Tűzoltó barátom holnap megy kórházba. Darth Vadert csinálnak belőle. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr554826580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása