Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-11-02

2012/11/02. - írta: Kárász

Első ív tele van rajzolva. Képek itt.

Nyolcas lenne a jobb alsó kártyán, de a számot elrontottam. Nem akartam kaparászni, inkább ide rajzoltam a szerencsekereket. Tóth Tibor értékeli. Ő nagyon okkult, asztrológiából valamilyen beavatása is van. 

Beszéltem Molnár Istvánnal a kiállításról. Adott pár ötletet a közönség szervezésére. 

És írtam Mucsi Erikának, hogy kezdje hirdetni a kiállítását. Az is 2 hét múlva nyílik, és a könyvtár honlapján még meg se jelent. Megbiztatom mindjárt, hogy eseményként is kezdjen toborozni.


Ellenőriztem a vízállást. A Duna parton vízvonalban több virágot és leégett mécsest láttam. Terjed itt is a hamvak vízbe szórása. Nekem tetszik, nem kell az utódokat kiszolgáltatni a kegyeleti okokra hivatkozó élelmes temetői részvényeseknek.

Évike írja: "Beszéltem a Sólyom Kati színésznővel a felolvasás miatt. Úgy tűnik elvállalja, de fél 7-kor kell visszahívni, addigra a színházban lesz, és naptár közelben. Mit mondhatok a felolvasni valóról.?"

 Elküldtem Sziszi belépőjét, az Esküvőt és a Bemutatást. Azzal, hogy válasszon ő. Remélem, legalább szórakoztatni fogja a történet. :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr984885718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása