Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-11-07

2012/11/07. - írta: Kárász

Ma nincs jó napom.

Például:

> Beszéltem tegnap Erikával , mondta, hogy szegény Istvánnak nagy bajai vannak - beperelték a volt alkalmazottai és nyertek ellene!!  Több százezer Ft-ot kell fizetnie  :-(
És nincs munka....    :-(      Nem túl happy. Sejtheted.

Az a legrosszabb, hogy nem tudok segíteni. 
Én is gondoltam, hogy a megnyitón össze lehetne valakivel boronálni.
Föl fogom hívni, ha már egy kicsit ülepedett a hír bennem.
Munkatársak lógatták a lábukat fél évig, aztán úgy kipihenték magukat, hogy futva mentek a bíróságra. 
Tanulság: azonnal kirúgni mindenkit, amint szorul a kapca. És csak feladatra fölvenni a dolgozót, nem korlátlan időre.

Vacsorakészítés közben bejöttem a szalonba, mert furcsa szagot érzek.

Egy repedés van a kályha élén.
Büdös van a szobában, és sok hamu szóródott szét a kályha körül.
Írtam mindjárt a kályhásnak (Abakandalló):
- Hogy lehet ezt megszüntetni?
- Biztonságban vagyok a kályha használata közben?
Holnap hívom, ha addig nem jelentkezik magától.
 
Rajzolom a tarokk kártyákat folyamatosan, a napi index-card is összejön. És megcsinálom újra - ebben a méretben=A7 - az ABC kártyákat. Lap egyik oldalán csak írás van, a másikon csak rajz. B betűs kártyán bohóc, bagoly és béka például. Ilyenről tanítottam Eriket olvasni. Aztán odaadtam Tibinek, hogy Krisztiánt tanítsák. Azóta eltűnt. (Mármint a kártyacsomag.)

A cédulázással betársultam egy group-ba flickr-ön. Ők tényleg könyvtári cédulára firkálnak (legtöbben). De nagyon bátrak. (Mint általában az USA neveltjei.) Harmada a publikációiknak maszatolás, értéktelen. Viszont rá is varrnak, ragasztanak. Az akciókkal valójában egymást bátorítják. Aztán szétajándékozzák a rokonoknak a cetliket, akik ugyancsak nem bírálják, hanem dicsérik. Önbizalom az nő, ami nem baj. De a színvonal nem nő, sem az önkritika. Pillanatnyilag én publikálok itt a legtöbbet, mert nincsen meghirdetett akció.

Hasznom az, hogy nézhetem, mire lehet a cédulákat használni? Lehet egyenként keretezni vagy elküldeni, ajándékozni. Kinyomtatni, sokszorosítva beilleszteni, beragasztani meghívóba, üdvözlőkártyába, borítékra, ajándékkísérőbe, füzetborítóra, naplóba. Vagy összefűzni a hálás utókornak.

Én naplónak használom. Dobozolni fogom a havi fali- és előjegyzős naptárral. Már szét sem vágom, csak hajtogatom. A tarokk és ABC kártyákat pedig átlátszófóliával elölről, bútorfóliával hátulról megerősítem, aztán szétvágom. És használom célszerűen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr114895910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása