Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-11-11

2012/11/12. - írta: Kárász

Tegnap jól összekavarodtam. Azt hittem: szerdán már Dunakeszin leszek. Már körbeemileztem, hogy helyretoljam a dolgot.

Kupás tegnap vadászott, ma reggel hívott. Nem tud semmit Gyuláról. Most egy emilt küldtem Gyulának. Sok oka lehet, hogy a telefonján nem érhető el. 

Ma eddig vesztegettem az időt. És a képeket becsomagoltam.

Megnéztünk egy garázsvásárt. Hátha van ott West Side típusú széria porcelán csésze? Az nem volt. Viszont volt egyéb fontos és nélkülözhető apróság. Megláttam szép kerek asztalt és székeket. Árát Ági lealkudta 18 ezerre. Ahhoz képest is jó ár, hogy a váci ószeres egy ütött-kopott szuvas székért 6 ezret kér. Ahhoz képest pedig nagyon jó ár, hogy Impalában egy széket kapnék ezért az áréért. 

Sétáltunk a Városmajorban, aztán benéztünk Art Market 2012-be a Millenárison. Még szemetebb alkotások voltak kirakva, mint az előzőn. Csak most sokkal több. Egy mosolygó embert nem láttam. Áginak is akadt a szava, pedig az ritkábban fordul elő, mint a nagy Gada szertartás Etiópiában. Többet nem megyünk Art Marketba. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr274901764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása