Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-12-15

2012/12/15. - írta: Kárász

Amikor én jártam egyetemre, akkor nem voltam KISZ tag. Ennek - és a KISZ vezetőkkel előállt súrlódásaimnak - következtében sem kedvezményt, sem ösztöndíjat, sem támogatást nem kaptam. Ezért dolgoznom kellett, hogy fenn tartsam magamat. Vizsgázni először mindig tanulás nélkül mentem el időnyerés végett. És mivel a szakmában dolgoztam, volt akkora tudásom, hogy sokszor így is sikerült átmenni a vizsgán. Ha nem, akkor elővettem a könyvet, és másodszorra átmentem. Szóval nem voltam éltanuló. Azonos munkahelyre sodródtam az egyik KISZ titkárral, aki vörös diplomával végzett. Cégnél is KISZ titkár lett. Ennek ellenére a hídjai sorban vissza lettek adva, mert az engedélyezési eljárásban kiderültek a hibák. Belső ellenőrzés átengedte a hídterveit, mert egy KISZ titkárt nem illik ellenőrizni. Én hídjaim megálltak, kibírták a belső ellenőrzést, az engedélyt megkapták, meg is épültek (ha volt a megrendelőnek pénze): annak ellenére hogy nem volt éppen vörös a diplomám színe. A titkár tovább vitézkedett a cégnél, és egyre több problémát okozott. De végül azért lett elküldve finoman, mert amikor (meglepetésre) nyereséges lett a cég, azt javasolta, hogy a nyereségen vegyenek lottót.

Könyvtárvezető meghívott kiállítani Mucsi Erika megnyitóján. Ott a nagy képek nem férnek el, legföljebb egy. De vannak kisebbek, kicsik, és még kisebbek lesznek. 
Az invitálás nagyon kedves volt. A könyvtár olvasóterme a kiállításra alkalmas (kis képekre), és a gyerekkönyvtár alkalmas a megnyitóra, de a wc előtere valahogy snassz kiállításra. (Minden fényképet szerkeszteni kellett, hogy ne virítson a Férfiak vagy Nők felirat rajta.) És talán ha 10 ember szokott a megnyitón megjelenni.
Ehhez a kiállításhoz nem sok kedvem van, pontosabban nincs kedvem. Nem tépem magam miatta. Inkább hallgatok, ha szóba hozzák. 
Nem mintha sok esély lenne a pécsihez hasonló minőségű kiállításra pár éven belül.

Végre reggelre rendbe hozta T-home a levelező szervert. 2 napig nem lehetett fellépni. Remélem, ez a számlán is látszani fog. Egyébként 22 levél érkezett, ebből hármat olvastam el, többi olvasatlanul ment a szemétbe. Talán nincs is értelme fenntartani. (Bár a hivatalos dolgok ide futnak, és a banki ügyek is.)
Délre a szerver megint nem működik: 
Hiba történt a levelezési kiszolgálóra kapcsolódáskor. Kiszolgálóhiba: 0x800CCC90, Hibaszám: 0x800CCC92

Romániában is csak bizonytalan napi időközökben adtak például áramot csauszeszkuék. (Éppen csak annyit hogy a hús csak kicsit legyen büdös a mélyhűtőben.) Lehet, hogy most itt lesz a hasonló színvonalú szolgáltatás bevezetve? Vagy én is felkerültem a gyűlöletesek listájára, és így figyelmeztetnek a felsőrendűek?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr304966765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása