Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-01-06

2013/01/06. - írta: Kárász

Pénteken Erik és bandája föllépett a Führer kertben.

Rengetegen voltak, a szokásoshoz mérten. Fényképek itt: Belépéskor közölték, hogy 18+ korúak mehetnek csak be. Ez nem okozott nagy megrázkódtatást. Sajnos a headbangelésben nem tudtam részt venni, mert a hajam nem elég hosszú. Előre álltam, hogy tudjak fényképezni. A nadrágomat lobogtatta a mélysugárzóból kiáramló levegő, olyan nagy hangerő volt beállítva.

Szombaton sétálni indultunk, de a szemerkélő eső plazázásra kényszerített. Ikeában kinéztük, hogy összehajtós A székeket fogunk venni Ági balkonjára. Összehajtva a falra lehet akasztani, így nem gond az elhelyezése, amikor útban lenne. És kigondoltam, hogy a konyhai fedőknek az elhelyezésére talán a mágnescsík megfelelne. Azóta ki is próbáltam:

Mint látható, működik. Most azt kell kigondolni, hogy hova szereljek ilyen csíkot, és hány fedőnek hány csíkot vegyek. Komplex feladat!

Aréna plazában is lődörögtünk. Nem agorafóbiásoknak való. Tsibo szaküzletben jól bekávéztunk:

Baristát megdícsértem, mert a kávé jó volt. Ennél több jó ott sem történt.

Szemerkél a hó, mióta hazajöttem. A képeken röhögök, amit Depardieu orosszá válása okán terjednek:


*=)) szétröhögi magát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr895001725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása