Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-01-22

2013/01/23. - írta: Kárász

Miklós rendesen kétségbe ejt. Nem fűt, nem eszik rendesen = visszaesett a tüdőgyulladásba. Úgy él mint a Bohémélet művészei.

Megkértem, hogy ne haljon meg. Egyen, igyon, szellőztessen. És szóljon, ha baj van. 

Ha éppen nem vagyok piás, azonnal megyek.
Ha meg piás vagyok véletlenül éppen, akkor 3 órával később.
Ugyanis autóval érhető el leginkább.
Ismerőse erősködik, hogy menjünk le Monorra kiállítani. Kértem haladékot, mert most nem érzem magam alkalmasnak erről gondolkozni. Pedig végig kell gondolni a logisztikát, és a többieket is meg kell kérdezni, hogy jönnek-e?
 
Képeket kerestem gardian szóra.

És beleakadtam egy lovasfelvonulásba:
Gardiánok  lovas bikapásztorok:
A vidék neve Camargue (kamarg), lápos folyódelta Dél-Franciaországban. A ló itt félvadon él. 
A mocsárban rengeteg madár él, még flamingók is.
És itt tenyésztik a gardiánok a bikákat a spanyol bikaviadalokhoz. A bikák gyalogos embert először a corridában láthatnak. 

Ide is legalább 3 hétre kéne utazni.
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr625038209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása