Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-01-25

2013/01/25. - írta: Kárász

Nemsokára megszüntetem raiffeisent is. Pedig most ajánlották föl, hogy adnak hitelt megbecsülésük jeleként. 34,6 % THM-mel. Amikor kellet volna hitel, akkor nem adtak. 
És hogy nagyobb legyen az örömöm, küldtek egy hűtőmágnest is.
Két hét múlva már nem is ismerem őket. 
 
Kiléptem iwiw-ből. Agyamra mennek az origós rémhíreikkel. 
Hetente léptem föl, az origós híreken kívül nem volt semmi.
 
És Szabó Morgót is leírtam a facebook-ról. Éhségmenetet szervez, miközben állandóan kocsmázik, mulatozik. És pimaszkodik a barátnőmmel.
 
Mindenkit leírok! Kegyetlenül!
 
Holnap Duna plazában:
(12) fel. 160 16:45            

Vagy:
(16) fel. 122             19:15   21:45  
Vagy:
(12) mb. 127   14:00   16:30     19:00   21:45  
Utóbbit eléggé dicsérik és javasolták díjakra. A főszereplőn kívül minden szintetikus, de ez nem látszik. A történet hindu tanmese az élet értelméről. Vagy valami ilyesmi.
 
Zsebképeim már olyan mennyiségben vannak, hogy lehet kezdeni egy kiállítási anyag összeállítását belőlük. Most válogatom.
 
Macskaszem zoloboo könyvét majdnem befejeztem, de találtam elrejtett szövegeket, amiket most fogok beleszerkeszteni.
Aztán következik a rőtmanók könyve.
Majd a quvarg könyv.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr605043462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása