Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-01-30

2013/01/30. - írta: Kárász

Újra nekiláttam a feladatnak. Először főztem derelye tésztát. Receptet innen vettem (persze szilvalekvárt elhagytam). Tésztából két adag maradt. Eltettem a mélyhűtőbe, mindegyikre raktam egy cetlit. Hogy legközelebb ne lángos vagy mufintészta helyett olvasszam ki. Nagy találmány az írásbeliség!

A babos derelye naaggggggggyon finom lett! Csak nem lett fotogén. Van egy derelye formázó segédeszközöm, ezt most nem használtam. Ezért a derelyék akkorák lettek, mint egy doboz cigi. Legközelebb használom a formázót, és a csinos kis derelyéket kifényképezem ide. Erős Pistával lett feladva. Most nyomom a hosszúlépéseket befele ennek következtében.

 

Elakadtam a forgatókönyvvel, ezért a sorozatbibliát fejlesztem. Már annyi ötlet és részlet van benne, amiből újabb sorozatokat lehet írni, ha ráharap egy befektető. Tegnap azt találtam írni: "Mentál és asztrál őrség folyamatosan cirkál Magosváron, áll a kapu környékén, és őrzi közvetlenül a herceget. Van az őrségben láthatóan bolond és nyomorék is." Ez annyira megfogott, hogy készítettem róla rajzokat:

A képecskéket A7 méretben készítem. Napló - vagyis journal - lesz, minden napra egy képpel. Már van annyi képecske, hogy ki lehet állítani. A keretezését kell még megoldani. Jól fog kinézni. Azért rajzolom ezeket, hogy ne szokjon el a kezem a rajzolástól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr285053827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása