Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-02-13

2013/02/13. - írta: Kárász

Mint már írtam, meghalt egy évfolyamtársam. De az internetes aktivitásai változatlanok. Nekem ez nem tetszik, és hogy velem ez ne fordulhasson elő, már megbeszéltem pár dolgot. (Azt nem tudom elintézni, hogy meghalásom ne forduljon elő.) Megmutattam Eriknek azt az excell állományt, ahol az összes lapom és az ahhoz tartozó jelszavaim vannak mentve. Így le lehet állítani ezeket, ha cselekvőképtelenné válok.
Akkor is jó ez a táblázat, amikor éppen elfelejtek egy jelszót. *&lt):) cowboy

Este Péterrel elmentünk meghallgatni az új Cornélius díjasok bemutatkozását. Egy-egy általános prédikációt adtak elő a szeretet és az igazság kommunikálásáról. Vértesaljai László atya beszéde Karl Rahner hatását mutatta.
A hivatalos rész után Péter szétosztott meghívókat következő kiállítására. A meghívók nagyon szépek. Peti Sanyi fényképezte hozzá a képeket. 

Elköltöttük együtt a farsangot búcsúztató vacsorát. Szerencsém volt Kudlik Júlia és Vértesaljai László között ülni. 

   
Hazafelé jövet tűzoltóknak kellett utat engedni. Az Iskola utcában égett valami. Nem vagyok tűzvizsgáló, de nekem nagyon nem tetszik, amikor alternatív hőszigeteléseket propagálnak. A felszecskázott irodai hulladék vagy szalma kiváló hang- és hőszigetelő, de úgy ég, mint a zsír.

   

Tánczos vonítani kezd, ha a környéken szirénáznak. 1 perccel előbb, mint én meghallanám.

*:D széles vigyor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr845078602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása