Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-03-02

2013/03/02. - írta: Kárász

Megint raktam föl pár foltot a képre. 
Tökölök, hogy mi legyen még rajta. Nem akarom túlzsúfolni, de pár dolog kell a történet miatt. Elején nagyon gyorsan ment a ragasztás, de most lelassultam.
  
Főztem megint csontlevest Tánczos kedvéért. Vettem egy csomagot pincepörkölthöz. Kevés oldalas és csülök van benne sok körömmel. Főtt körmöket, bőröket és csontokat kapja kutya. 
Többit én.
*[]--- szakács
     
Tévé helyett képeket nézek a neten, közben zenét hallgatok. Egyik állandóan nézett témám: hogyan rendeznek egy vernissage-t, ott hogyan öltöznek, milyen a büfé. A farmer már nem kötelező viselete az értelmiségnek, bár még folytatja az utóvéd harcokat. Topis vagy szakadt művész már nem trendi. A nyakkendő viszont ugyancsak kezd háttérbe vonulni. És a népviseletek vagy népi motívumos öltözetek újra megjelennek, főleg Keleteurópában. Mondjuk Nyugateurópában már az ipari forradalom 200 éve elsöpörte a népi motívumokat, és a nemzeti önbecsülést is. Ez egy ukrán fiatalember délutáni öltözete:
Nem feltétlenül a kínai bazárból öltözik. Mellényben én vagyok a jobb. Viszont a kitűzője verhetetlen! Villamoson hamar felkeltené az érdeklődését a színesfém gyűjtőknek. 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr895113084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása