Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-06-06

2013/06/06. - írta: Kárász

Este Tibinek mondtam, hogy kapott 2 piros pontot. Ezért levitt a Duna partra.
Óriási a katasztrófa turizmus. Garázsok elé raktak homokzsákokat. Meg van jelölve, hogy az utolsó árvíz meddig ért, most sem lesz sokkal magasabb.
Másfél métert jött a víz feljebb.
Összehasonlítás végett a vízállás május 22-én:
Június 3-án:
Tegnap este:
  
Ma kipróbáltam a kocsirácsot: levittem Tánczost árvizet nézni. Hamar rájött, hogy ha lehasal, akkor nem fog minden fékezésnél és kanyarodásnál feldőlni. A rács működik: Tánczos nem bírt átmászni az utastérbe.
A víz már a sétánynál van. Kacatos kávézó tulajdonosa lehetőséget ad az önkénteseknek a hősieskedésre: hordatja velük a homokzsákot a bejáratához. Semmit nem vitt ki az elöntött területről, folyamatosan üzemel. Közben dolgoztatja az önkénteseket. Egyetlen olyan intézmény egész Dunakeszin, ami az elöntött területen van és nem áll le. (Nem számítva a cigányt, aki a bizonytalan eredetű tűzifáját árulja a déli iparterületen.) Többiek úgy építettek, hogy figyelembe vették a mértékadó árvízszintet, és már rég kiürítették a szint alatti területet.
  
Kipróbáltam a zöld teáskannát, rendesen befér a kávéfőző alá. 
És akkor már kipróbáltam azt is, hogy fahéjat tettem az őrölt kávéba lefőzés előtt. Ez is működik.
  
Most éppen zuhog. 15 mm esőt jósolnak délutánra. Ki nem mozdulok, inkább vasalok.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr595347128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása