Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-10-31

2012/10/31. - írta: Kárász

Tegnap nagyon nem történt semmi.

És elkezdtem a tarok vetőkártya megfejtéséhez a könyvet szerkeszteni. Doc-ba már kész, de megcsinálom publisher-be is. Mert A6 méretben kétoldalasban kartonra kell nyomtatni, de A4 papírt fogok használni, és azután felvágni. 

A kártyák A7 méretben készülnek. Igyekszem a képekre az eredeti szimbólumokat is elhelyezni. Ezért olvasok, amit lehet. Például Szepes Mária címzetes főboszorkány és aktív elmebeteg Divináció című könyvét. Az a gyanúm, hogy az abban szereplő használható részeket a társszerző Gálvölgyi Juditnak köszönhetjük. (Aki talán Rodolfó lánya?) Most látom, hogy Szepes Mária már nem aktív, mert meghalta magát.

Igazi segítség Flickr képkeresője. Kardok és érmek szimbolikáját már begyűjtöttem. Most már a napi rajzolgatás a cél, mert a szövegszerkesztéssel gyakorlatilag végeztem. (Pedig attól féltem jobban.) A figurákat magyar tarokk játék (Paskievics féle) szerint botos,  lovas, dáma, király, ásznak nevezem. Ki kell szerkeszteni a kártya bal felső sarkába kerülő jeleket, mert a szabadkézi elég gatya. És elhatároztam, hogy napi 3 kártyánál többet nem rajzolok. A belefáradástól görcsössé válik a kép.

Váratlanul telefont kaptam Husz Máriától. A kiállítást még előrébb hozzák. Nagyon előrébb: november 14-re. Itt a beszélgetés visszaigazoló levele:

Összefoglalom, amit fél órája beszéltünk:
 
Kiállítás felállítása         2012-11-13 11:00-kor, de előbb is kezdhető.
Kiállítás megnyitása      2012-11-14 18:00
 
Címe : Néma szigete
Laudálja dr. Kárpáti Gábor
 
(Nem mindenhol a laudáló nyitja meg, inkább a házigazda szokta.)
 
Büfébe ételt és italt én hozok. Ha tudok, akkor zenészt vagy előadóművészt is.
Meghívóra ezt a képet javasolom:
Vagy ezt:
De az alábbi gyűjtemények képei közül választhat nyugodtan, ha nyomdai szempontból vagy megjelenésileg más kép kedvezőbb lenne.
 
Én csak 1 meghívót kérek.
 
Kiállítás bezár:     2012-12-03.
2012-12-04-én megyek a képekért.
 
A publicitásban kérem szíves segítségüket.
Magam részéről a hirdetést elkezdem a net-en és ismerősök által.
 
Kárpáti Gáborral beszéltem, ő sem esett kétségbe a korábbi határidő miatt. Kéri a képek linkjét. 
 
Meghívót már tervezik. Én meg este rakom föl az eseményt arckönyvre.

 

Ági szerint kezd a hámozott dió romlani. Átválogatta, aztán a maradékot kiszitáltam. Egy tányérnyi pelyva kijött, de ez nem látszik az eredeti mennyiségen, mert a darabos részek közötti űrben bújt meg. Az idei diót hámozás után a mélyhűtőbe teszem, hátha ottan jobban megmarad.

MediaDesk sem tud segíteni a viborgi előadások megszerzésében. :-(

"Sajnos nem tudunk segíteni, nekünk sincs hozzáférésünk a Cartoon szeminárium dokumentációjához, nyilván nem véletlenül védték le jelszóval a tartalmat, így csak az férhet hozzá, aki kifizette a részvételi díjat." 

"Nem annyira nyilvánvaló, hogy nem lehet a dokumentumokhoz hozzáférni, mert Cartoon uniós pénzből rendezte a szemináriumot.

 
Ha Önök, akik ugyancsak uniós forrásból léteznek, nem tudnak segíteni, akkor legalább szíveskedjenek megadni azt a fórumot, ahol segítséget kapok célom eléréséhez.
 
Üdvözlettel:"
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr524882097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása