Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2012-12-16

2012/12/16. - írta: Kárász

Várkonyi Zoltánt dícsérgetik évforduló alkalmából mindenhol. Ő rendezett minden állami reprezentatív filmet, ennek megfelelően jól meg is gazdagodott. És mivel a nyalósok kórusa állandóan körülötte lihegett, viszonylag lassan, de elveszítette az önkontrollját. Mivel már a pénzén nem tudott újabb autót venni, helikoptert akart. De hát ügye akkor telefonért is nagyon kellett teljesíteni az államvédelemnek, helikopter pedig végképpen elérhetetlen volt. De Várkonyi nem hagyta annyiba, egyre feljebb és feljebb ment, hogy neki helikopter kell, mert az mindenkinek jó lesz, és különben is meg tudja fizetni, nem ajándékba kéri. Végén Kádárhoz fordult. A "jó" öreg pedig összevonta szemöldökét. Mi? Ki? Hogyan? Miből? És attól kezdve Várkonyi papa nem kapott több filmrendezési megbízást. Másnak is adtak teret a felhalmozásra.

Ez pletyka!

Vittem tagokat NAKE osztályfőnöki órára. Tibi sajnos lemaradt. Eredetileg 16-ra volt az esemény meghirdetve. Ennek megfelelően beszéltük meg az indulást. Aztán jött egy körlevél, hogy 15-kor kezdődik. Tibi pedig a Városligetben kószált még, amikor indulni kellett. 

Nagymaroson először vettem bonbont:

Flamich Gábor személyesen csomagolta (miután kesztyűt húzott).
*:D széles vigyor
És adott ráadásként csokidíszt a karácsonyfára, és boldog karácsonyt kívánt.
A megbeszélés jó hangulatú volt. Kevés évértékelés, jövő évi dátumok, aztán beszélgetés és sütizés.
Tavaszi tárlat március 9-én 16-kor nyílik. Képeket 6-ig kell leadni, zsűri nem lesz.
Augusztusban párkányi egylet állít ki Nagymaroson, mi szeptember elején megyünk Párkányra kiállítani.
Nyáron nyit átalakítás végeztével a helyi galéria, mindjárt képekkel fel kell tölteni. Gondolom, teremőrséget is be kell majd vállalni.
Mucsi Erikának megmondtam, hogy inkább kollázs technikával törődjön. Abban teljesen egyedi. Felejtse el az olajfestéket. Szerencsére nem sértődött. Mondta, hogy olajfestékkel Magyarországon 186 ezren foglalkoznak, ott nehéz lenne az áttörés.

Sajnos ott hagytam a tolltartómat. Telefonáltam, most Magyar Miklós őrzi.

Vinczének elmondtam, hogy Varjas kerül. Amikor a felolvasó estről mentünk haza, bringára akart pattanni. Se lámpák, se macskaszem, se biztonsági mellény. Mondtam, hogy ne pattanjon, vagy legalább a járdán hajtson. De ő nem, mert úgyse lesz baja. Mondtam, hogy baja nem lesz, csak elüti egy autós. Ő: akkor mondjak én beszédet a temetésén. Be is vállaltam, mondván így fog kezdődni: Egy nagyon hülye embert temetünk, aki figyelmeztetés ellenére stb. Varjas ezen a hülyézésen megsértődött, és elbiciklizett a sötét éjszakába. Világítás nélkül. (Közvilágítás sem volt.) 

Még él, mondja Vincze.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr194968768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása