Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-02-09

2013/02/10. - írta: Kárász

Meghívót kaptam az Aranyalma helyi termék vásártól: "Február 9-én Leányfalun a Faluházban 10 és 14 óra között válogatott kistermelői finomságokkal és kézműves ajándék- illetve használati tárgyakkal várjuk az érdeklődőket." 

Mivel a a képen egy jól fejlett teáskanna trónolt, a zord időjárás sem bírt visszatartani. 


Bejárat mellett voltak Gálffy Ildikó szépséges cserepei kiállítva, mindjárt választottam egy kis teáskannát. (Aki nem tudná, teáskanna függő vagyok.) Volt még több iparművész is, ez a kép egy ötvös munkáit mutatja:

Ági az élelmiszer választékot nézte paleo diéta szempontjából. Vett kecskesajtot, szarvaskolbászt, paleo kenyeret, joghurtot. Addig én beszéltem Krisztinával, akivel együtt jártunk gimnáziumba.

Hazafelé megálltunk egy sétára Szentendrén. A szemerkélő hó miatt üres volt a sétáló rész, csak néhány jól öltözött kínai vásárolt a turisták számára fenntartott boltokban. Lehet valami igazság azokban a tudósításokban, amik a kínai élet felzárkózásáról szólnak. Már - úgy látszik - a kínaiaknak sem felel meg az a bóvli ruha, amit eddig hordtak, illetve hozzánk exportálnak. 

Ilyen üresnek soha sem láttam még a főteret. 

Bementünk a Régimódi Vendéglőbe melegedni. Ezt a vendéglőt szokta Tibi megfesteni, de nyáron. A képen egy csomó férfi ül az utcára kitett asztalok mellett, és árgus szemekkel nézi egy tűsarkon tipegő aligszoknyás leányzó elhaladását. (Sajnos most nem találom a kép linkjét.)

Otthon mindjárt kipróbáltam az új szerzeményt. Kicsit alacsonyan van a kiöntő nyílása, de azon kívül teljesen jó. Célnak megfelel.

A csavargáson készült képek itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr305072607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása