Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-02-20

2013/02/20. - írta: Kárász

Tegnap itt volt Erik. Elsősorban a kutyával játszott, aztán elvitte az okostelefont és a hozzá tartozó összes kiegészítőt. Megbeszéltük a zenekar ügyeit is. Meg még sok apróságot.

Kaptam egy jelzést, hogy Szegeden keresnek egy kávézóba fantasy képeket. Pontosabban a Zero-Art kávézóban az Art-Tour Egyesület a következő hónapban fantasy eseményeket tart, és ehhez a falakat teleaggatja ide tartozó képekkel. Elsőre tetszettek nekik a képeim, ezért felszólítottak a pályázásra.

Jelentkezési lapot töltögettem, 37 képet tettem a táblázatba. Különböző méretűek. Nem akarok elhatalmasodni a kiállításon, azért küldtem ennyit, hogy a kiállítási felülettel gazdálkodva a megfelelő méretűt tudják kiválasztani. Nagyobb baj az, hogy a képek nagy részét még nyomtatni és keretezni kell. Úgyis meg kell ezt csinálni, de nem terveztem ilyen hamar. Ha már kész lesz, akkor más kiállításon is elő lehet őket adni.

Teljesen belemerültem a munkába, aztán jól ráléptem Tánczosra. Mert az ajtó elé hevert. Mint a vénasszonyok, amikor a mozgólépcső kilépőjében állnak meg pletykálkodni. Tánczos nyüszített, de mára már semmi baja. Egyébként akkor szokott nyüszíteni, ha jön valami szirénázó. Egy perccel előbb meghallja, mint én.

Ma egyfolytában sütött a Nap, mindjárt ellenőriztem is a vízállást. Holnaptól állítólag egy hétig csak esőzés lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr455094599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása