Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-02-26

2013/02/26. - írta: Kárász

Körbeemileztem. Minden kiállítóhely tudomásul vette, hogy november 15-én nekem lesz kiállításmegnyitóm itt, Dunakeszin. Már a menün és a meghívandókon agyalok, pedig még fél év van addig.

Jó időt kihasználva kereket cseréltem Astrán. A bal hátsóban egy szög volt, attól éreztem, hogy libeg a kocsi. Már azt hittem, hogy a lengéscsillapító ment ki. Gumijavítás olcsóbb.

Macskaszem történetében a Kis Téli Zöld kolostor apátja felelőtlenül ellene mond Leahnak. Ennek következtében odacsap egy vias thurnul. Szétrúgja a kolostort, és letépi az apát arcát. A helyszínre érkező inkvizítorok azt javasolják, hogy ne építsék újjá a régi favázas vályogból épült kolostort, hanem építsenek egy újat. Nagyobbat, elegánsabbat, egészségesebbet. A halál angyalával való küzdelem híre zarándokok ezreit fogja idecsábítani, ennek előnyeit vétek lenne nem kihasználni.

Az újjáépítésről akarok képet ragasztani. Több képet fölvázoltam, de el is vetettem. Aztán Pí élete horizont nélküli látványvezetésével barátkoztam. Például ha fölülről, kicsit az oszlopok közül nézném az építést? Ezzel is álmodtam. Képben nem jó, a filmben majd lehet a kamerát így mozgatni. Most ott tartok, hogy preraffaelita stílusban, geometrikus - pontosabban gótikus - mintákkal kezdem a rajzolást. Az építészek tintaurok lesznek.

Tintaur a bal alsó sarokban, aktatáskával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr995107198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása