Eltévedve a jó és a rossz kertjében.

2013-05-30

2013/05/30. - írta: Kárász

Kezdtem Kőbányai úton.

Zuhogott az eső.

Vettem kampókat és egy rácsot a kínaiaktól. Sajnos hirtelen minden bolt bezárt, mert megjelentek a vámosok. Így kanna nézésre nem került sor.
A rácsot falra akarom szerelni szerszámtartónak. De ahogy néztem a kocsiban: akár lehetne egy térelválasztót készíteni belőle, hogy Tánczos ne tudjon a csomagtérből átmászni az utastérbe. 
Majd kimérem és kirajzolom.
  
Jött unokatestvérem Pécsről. Állatkertben találkoztunk volna. De az eső miatt a társaság Camponánál állt meg. Ott várták ki az időt, amíg beengedik őket a Művészetek Palotájába. Kocsis Zoltán tart egy alapítványi estélyt. 
Ebédeltünk, beszélgettünk. Kaptam egy foltokból varrt mellényt tőle. Majd lefényképezem.
    
Most Gotam Projekt, aztán kutyaséta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karasz.blog.hu/api/trackback/id/tr985336265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása